:) MUHASABAH LILLAH (: Harta yang paling menguntungkan ialah SABAR
Teman yang paling akrab adalah AMAL
Pengawal peribadi yang paling waspada adalah DIAM
Bahasa yang paling manis ialah SENYUM
Dan ibadah yang paling indah tentunya KHUSYUK

Mereka baik hati^^

20120627

Happy!

Salam alaik.

Hihi, aku happy sangat harini. Alhamdulillah.
Its been 6 months since I last participated in IT..

What is IT?

Debat/ Debate/ Munadzarah.

Harini, 27/6, setelah kali terakhir aku berdebat adalah pada bulan 11 tahun lepas, akhirnya aku berdebat semula. *ayat tu takboleh nak poyo lagi ke? -,-* 


Walaupun tadi ak debat macam ntahapehape and english aku pun tungganglanggang,
tapi aku rasa sangat3 happy.
Once a debater, always a debater man!!
Benda ni dalam soul aku, susah nak accept bila tahun ni aku terpaksa terima hakikat yang aku takdapat lawan debat kat UIA.
*akutahuakutakhebatmanapun.OK,memangtakhebatlangsungpun, sowhat?
Sukataksemestinyahebatkan? :)
Honestly, aku rasa sangat gian nak debat dan jeles tengok kengkawan aku kat sekolah lama yang lawan debat sanasini, UIA la apa la. 

Hmm, sabo jelah ye.
oklah. Till then, salam.
:)

No comments:

Potpet potpet