:) MUHASABAH LILLAH (: Harta yang paling menguntungkan ialah SABAR
Teman yang paling akrab adalah AMAL
Pengawal peribadi yang paling waspada adalah DIAM
Bahasa yang paling manis ialah SENYUM
Dan ibadah yang paling indah tentunya KHUSYUK

Mereka baik hati^^

20120522

...

Salam.
Lama sudah jari aku tak menari2 kat keypad ni ha.
Busy ke? Haha. Tak lah sangat. Ada je masa aku nak update tapi kan bila nak start cerita tu, mesti taktau nak start macamana, nak elaborate macamana lah apa lah.

Ha ha.
So alhamdulillah, hari ini secara rasminya aku telah berjaya menghabiskan last payperr*style johan* aku.
Paper Arab. Esok pulak, kena gi camping Bulan Sabit Merah Malaysia. Kat hutan... Hutan2 pun, still dalam UKM jugak. Macam apa. Takleh bawak fon, kena bangun awal, naik bas first trip blablabla. Ok2 fine. Start esok sampai Jumaat. And esok juga "junior2" ASASIpintar masuk. Asal junior? Dah tu masuk lambat. Ha ha. Ok tak lawak.

Oh sebenarnya aku sangatlah takde mood. Acane pe cite ni? hailohh hailohh.

Ok aku taktau nak tulis apa lagi.
#sebenarnya banyak je nak tulis tapi takde mood apa pun tak boleh.
Kbai salam.

No comments:

Potpet potpet